به درخواست دیده بان حقوق حیوانات خراسان رضوی استان بدون حیوان آزاری شد؛ توقف صدور مجوز سیرک در استان سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 24 مرداد 1393
بازدید : 490
نویسنده : kaveh

Animal-Rights-Watch-ARW-7769

 

دیده بان حقوق حیوانات: به درخواست دیده بان حقوق حیوانات خراسان رضوی استان بدون حیوان آزاری شد و از این پس در استان ضامن آهو هیچ سیرکی مجوز نمایش حیات وحش نخواهد گرفت.

در نشست صمیمانه دیده بان حقوق حیوانات با مدیر اداره کل محیط زیست خراسان رضوی که در محل این اداره کل انجام شد، مهندس حمید صالحی با درخواست دیده بان حقوق حیوانات برای محو جلوه های حیوان آزاری از خراسان رضوی موافقت کردند. در همین راستا رونوشت مجموعه فتاوای مراجع تقلید در حرمت حیوان آزاری در سیرک توسط نماینده دیده بان حقوق حیوانات به مهندس صالحی تقدیم شد.

مدیر اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان در این نشست اعلام داشتند با توجه به اجماع مراجع تقلید بر حرام بودن حیوان آزاری درسیرک ها، از این پس برای فعالیت سیرک های حیات وحش در این استان مجوزی صادر نخواهد شد.

به این ترتیب خراسان رضوی، مدفن امام هشتم شیعیان جهان و ضامن آهو، به صورت رسمی اولین استان سبز حیوان آزاری نام خواهد گرفت.

حمایت رسمی استان خراسان رضوی از حقوق حیوانات همزمان با روز محیط بان در «جشنواره حفظ محیط زیست در آموزه های رضوی» و «روز مبارزه با خشونت علیه حیوانات» اعلان رسمی خواهد شد.

دیده بان حقوق حیوانات در یک اقدام ترویجی و در هماهنگی با ارگان های تراز اول بین المللی در زمینه حقوق حیوانات تلاش خواهد داشت گام به گام عرصه را بر سیرک های معدود حیات وحش بسته و استان به استان صدور مجوز فعالیت برای سیرک های حیات وحش را منع نماید که در اولین گام، موافقت مدیران استان خراسان رضوی حاصل شده است.

اکیپ هایی از این مجموعه به استان های مختلف عزیمت کرده و تلاش می کنند در مذاکره با مسوولان تراز اول هر استان، از فعالیت سیرک ها جلوگیری کنند.

امیدواریم هرچه زودتر شاهد روزی باشیم که تمام استان ها در نقشه کشورمان رنگ سبز بگیرند.

سیرک آزار حیوانات حقوق حیوانات

طرح: آیدین ارجمندی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








من در این وبلاگ که از سایت www.arw.ir تغذیه می شود. قصد دارم صدای حیوانات مظلوم و بیگناه را به گوش شما هموطنان عزیز برسانم. کبی برداری از مطالب سایت تنها با درج منبع قانونی می باشد. با تشکر
پروباکس ایرانی بزرگترین سایت تبلیغات اینترنتی
پی کو باکس
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دیده بان حقوق حیوانات و آدرس arw.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پی کو باکس

RSS

Powered By
loxblog.Com
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ پروباکس ایرانی بزرگترین سایت تبلیغات اینترنتی